2016/10/16

Eilisen potrettikuva

 

Moi. Mä olen Manu, ethän ole unohtanut mua vaikka en ole päivitellyt viime aikoina. Elän ja porskutan kuitenkin, ei tässä oo ollut kuin yksi silmätulehdus. Tosin parempi ettei sanoisi noin, koska viimeksi se silmätulehduskin tuli just kun oli todennu, että meikä ei sairastele ikinä.

Tässä on kuva eiliseltä. Kävin mökillä, varmaan viimeisen kerran tänä vuonna. Tällä kertaa omien vanhempien kanssa. Tai eihän sitä tiedä viekö joku vielä mut sinne. Koleata siellä oli (jotain +4), mutta mikäs meikällä kun oli pallot. Ihan mun lempipuuhaa siellä mökillä tuo pallojen kanssa heiluminen. Paluumatka veneellä noin parin tunnin päästä aiheutti mussa tosin pientä närää, ei huvittanu yhtään vaan olla siinä veneessä, vaan piti vaan roikkua puoliksi vedessä! Auton takapenkillä kelpasi kuitenkin pötkötellä, siellä mä viihdyn yleensä. Saatan tirsatkin ottaa.

Että sellainen reissu, mutta lisää kuvia kaikesta myöhemmin, lähiaikoina kaiketi.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä Manunen, valtava vahtikoira, hyvä että kävit vähän tarkistamassa paikkoja ja etenkin palloja! Mummo palaa pian täältä Krakovasta, nähdään!